Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Čas od času se může stát, že objednané zboží nesplňuje vaše očekávání, proto máte možnost odstoupit od smlouvy a vrátit jej do 14 dnů od jeho obdržení bez udání důvodu.

O vrácení nás prosím nejprve kontaktujte telefonicky či e-mailem.

Přijaté peněžní prostředky vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali, pokud se nedohodneme na vhodnější variantě, a to nejpozději do 14 kalendářních dnů od doby, kdy obdržíme vrácené zboží. Pro rychlejší a snadnější vrácení peněz preferujeme zaslání na bankovní účet.

Postup při vrácení zboží

Kupující vyplní a vytiskne formulář, který následně přibalí k vrácenému zboží. Případně můžete napsat vlastní i ručně psanou verzi, ve které uvedete všechny nutné kontaktní údaje a bankovní spojení pro vrácení platby.

K vracenému zboží prosím přibalte prokázání o jeho koupi (přiloženou fakturou).

Při zasílání zboží pečlivě zabalte (za případné poškození během přepravy neneseme odpovědnost)

Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

 

Vrácené zboží můžete dopravit osobně nebo dopravní službou na své náklady na adresu:

 

Viva Kids s.r.o.
Hostovice 72
Pardubice 53002

Tel.: +420 724 289 537
Email: info@vivakids.cz

 

Nebo prostřednictvím Zásilkovny na pobočku Průmyslová 344, 530 02 Pardubice, identifikátor 9449, s výše uvedenými kontaktními údaji.

Formulář pro odstoupení od smlouvy


Reklamace zboží

Záleží nám na vaší spokojenosti, proto nabízíme pouze kvalitní sortiment od prověřených výrobců, který již vyzkoušeli mnozí rodiče a jejich děti (i my sami). Může se však stát, že i přes to se objeví důvod k reklamaci. Vždy se budeme snažit najít řešení, které vám bude nejlépe vyhovovat. Abychom reklamaci mohli uznat a co nejdříve ji vyřešit, postupujte prosím následujícím způsobem:

Poškození zásilky během přepravy

Při převzetí zásilky jste povinni zkontrolovat, že je obal neporušený. Pokud je porušený, zboží prosím nevybalujte. Doporučujeme, abyste nás bez zbytečného odkladu informovali emailem nebo telefonicky, uvádějte: jméno, číslo objednávky (kód, který jste od nás dostali) a popis poškození. Zajistíme vám co nejrychlejší výměnu.

Reklamace zboží v záruční době

Jste povinni podat nám oznámení o vadách neprodleně poté, co jste vady zjistili.

Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.

Neneseme odpovědnost za škody vzniklé používáním výrobku k jinému účelu, než pro který byl vyroben, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

Uplatníte-li právo na reklamaci, bezprostředně nás informujte emailem nebo telefonicky. Potvrdíme vám, kdy jste právo uplatnili, a také předběžnou dobu trvání provedení opravy či výměny zboží.

Zavazujeme se opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží a budeme vás informovat o vyřízení reklamace emailem nebo telefonicky. 

Postup při reklamaci

Kupující vyplní a vytiskne reklamační formulář, který následně přibalí k reklamovanému zboží. Formulář najdete zde.

U reklamovaného zboží musí být také přibalené prokázání o jeho koupi.

Zboží pečlivě zabalte. Za případné další poškození během přepravy neneseme odpovědnost.

Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

Reklamované zboží nám můžete poslat přes Zásilkovnu, kde předložíte kód, který jste od nás dostali. V takovém případě náklady na dopravu hradíme my.

Reklamované zboží můžete dopravit osobně nebo dopravní službou na své náklady na adresu:

Viva Kids s.r.o.
Hostovice 72
Pardubice 53002

Tel.: +420 724 289 537
Email: info@vivakids.cz

O zahájení reklamačního řízení a jeho průběhu bude zákazník informován emailem.